Katso, miten järjestöt eri puolilla maailmaa ovat laajentaneet toimintaansa ja löytäneet lisää tukijoita Google järjestöille ‑ohjelman avulla.
Googlen työkalujen avulla Action Against Hunger ‑tiimi tekee yhteistyötä maailmanlaajuisesti ja kerää ihmishenkiä pelastavia lahjoituksia.
Anaheim Ballet on saanut YouTuben maailmanlaajuisen yhteisön kautta miljoonia katsojia, joten baletin tunnetuksi tekemisen sijaan se on voinut keskittyä täysillä esityksiin.
Googlen sosiaaliset, analyyttiset ja optimointityökalut auttavat charity: wateria jakamaan sanomaansa ja kertomaan ongelmista tukijoilleen.
CVTC käyttää Google järjestöille ‑ohjelman työkaluja arkaluontoisten tietojen suojaamiseen ja hallinnointiin sekä toimintansa yksinkertaistamiseen.
Direct Relief hankkii lisää tukijoita, helpottaa lahjoitusten antamista ja visualisoi toimintansa vaikutuksia Googlen työkalujen avulla.
Fundación Todo Mejora auttaa eri puolilla Chileä asuvia HLBT-nuoria hädän hetkellä Google Ad Grantsin avulla.
Google-työkaluilla Girl Scouts of Japan tukee ohjelmiaan, kehittää tietoturvaa ja edistää koko maan tyttöjen ja nuorten naisten hyvinvointia.
JGI käyttää Google Earthia kootakseen ja visualisoidakseen metsien tuhoutumiseen liittyviä tietoja ja jakaakseen niitä maailmalle.
YouTuben avulla Kiva kannustaa jäseniään, vapaaehtoisiaan ja käyttäjiään jakamaan tarinoitaan.
NRDC käyttää Googlen työkaluja tehokkaaseen viestintään, tietojen tulkitsemiseen ja sivustonsa liikennemäärien kasvattamiseen.
Google Workspacen kautta Navigators voi koordinoida laajaa vapaaehtoisverkostoa ja olla yhteydessä vanhempiin eri puolilla maata.
Google Workspacen avulla Nuru voi ylläpitää päivittäistä toimintaansa tehokkaammin yhdellätoista eri aikavyöhykkeellä.
RNLI käyttää Googlen työkaluja tietoisuuden lisäämiseen, uusien tukijoiden rekrytointiin ja verkkosivustonsa kävijöiden ymmärtämiseen.
Special Olympics käytti Google Workspacea vapaaehtoistyön koordinointiin ja Ad Grantsia katsojien aktivointiin vuoden 2015 maailmankisojen aikana.
Surui-heimo on käyttänyt Google Earthia ja Open Data Kitiä taltioidakseen maillaan tapahtuvia laittomia hakkuita.
Thrive DC tehostaa työtään Google järjestöille ‑tuotteilla, jolloin yhteisön tukemiseen jää enemmän aikaa
YouTuben ja Ad Grantsin avulla Van Gogh ‑museo tavoittaa uusia kävijöitä tehokkaasti ja tiedottaa toiminnastaan.
WaterAid luo Googlen työkalujen avulla kiinnostavampaa ja interaktiivisempaa sisältöä, joka auttaa sitä pääsemään lähemmäs lahjoittajia.
WITNESS käyttää Googlen maksuttomia työkaluja vaikuttavan sisällön jakamiseen ja päivittäisen toimintansa virtaviivaistamiseen.