Osallista tukijoitasi videoiden ja YouTuben Nonprofit-ohjelman avulla
Löydä videomuotoisen tarinankerronnan potentiaali ja tuo järjestölle ja tehtävälle maailmanlaajuinen yleisö. Tukijoiden on myös helppo lahjoittaa YouTube Giving ‑ominaisuuksien avulla (tällä hetkellä saatavilla Yhdysvalloissa).
Edut
YouTuben Nonprofit-ohjelman hyödyt
Saat käyttöösi ominaisuuksia, joista on hyötyä etenkin järjestöille:
- Jaa tukijoillesi linkkejä ulkoisiin osoitteisiin linkkikorttien avulla
- Helpota lahjoitusten tekemistä ja kerää tukijoita YouTube Giving ‑ominaisuuksilla
- Creator Academy tarjoaa järjestöille räätälöityä verkko-opetusta
Katso, miten YouTuben Nonprofit-ohjelma auttaa organisaatioita esimerkiksi lisäämään tietoisuutta ja tavoittamaan tukijoita.
Charity: Water
Googlen sosiaaliset, analyyttiset ja optimointityökalut auttavat charity: wateria jakamaan sanomaansa ja kertomaan ongelmista tukijoilleen.
Van Gogh Museum
YouTuben ja Ad Grantsin avulla Van Gogh ‑museo tavoittaa uusia kävijöitä tehokkaasti ja tiedottaa toiminnastaan.
Special Olympics World Games
Special Olympics käytti Google Workspacea vapaaehtoistyön koordinointiin ja Ad Grantsia katsojien aktivointiin vuoden 2015 maailmankisojen aikana.
Lisää työkaluja yleisön tavoittamiseen
YouTuben Nonprofit-ohjelman lisäksi voit käyttää myös muita Google järjestöille ‑ohjelman tuotteita tiedottamiseen ja varainkeruuseen.
Google järjestöille ‑tilipyyntö
Kun olemme vahvistaneet organisaatiosi kelpoisuuden, voit aktivoida tarpeidesi mukaiset Googlen tuotteet.
Onko sinulla kysyttävää tai haluatko oppia käyttämään YouTuben Nonprofit-ohjelmaa?
Kun järjestösi on vahvistettu ja olet aktivoinut YouTuben Nonprofit-ohjelman, tutustu oppaisiin ja usein kysyttyihin kysymyksiin, niin saat ohjelmasta mahdollisimman paljon irti.