Nonprofit Marketing Immersion

Maksutonta tilikohtaista tukea digimarkkinointia osaavilta opiskelijoilta ja vapaaehtoisilta ympäri maailman.

Edustan
järjestöä

Hae apua markkinointiin

Olen
opiskelija/
vapaaehtoinen

Tarjoa apua markkinointiin

Olen
neuvoja

Neuvo tiimiä

JÄRJESTÖILLE

Organisaatiosi voi saada maksutonta markkinointiapua opiskelijoilta tai vapaaehtoisilta, joilla on Google Ads ‑sertifiointi

Pyydä Ad Grants ‑tilin hoitamiseen apua vapaaehtoisilta, joita ohjaa tuutori. Täältä voit lukea lisää ohjelman vaatimuksista sekä siitä, mitä järjestöt voivat odottaa ohjelmalta ja mitä niiltä odotetaan.

Rekisteröidy Google Ad Grantsiin

Voit saada asiantuntevaa apua mainostamiseen

Edistä kokemusperäistä oppimista

1. Rekisteröidy

Rekisteröidy kun olet valmis, niin sinut voidaan yhdistää opiskelija- tai vapaaehtoistiimiin. Nonprofit Marketing Immersion ‑ohjelma on käynnissä vuoden ympäri eikä hakemiselle ole aikarajaa.

OMC – järjestöjen rekisteröinti

2. Löydä sopiva vapaaehtoistiimi

Heti kun vastaavuus löytyy, sinut yhdistetään tuutorin johtamaan opiskelija- tai vapaaehtoistiimiin, joka on läpäissyt Google Ads ‑sertifiointikokeet.

OMC – yhteyden luominen

3. Käynnistä kampanjoita maksuttoman tilikohtaisen tuen avulla

Kumppanuuden aikana opiskelija- tai vapaaehtoistiimit auttavat sinua käynnistämään mainoskampanjoita ja toimittamaan kampanjan jälkeisen raportin. Se sisältää suosituksia, joilla tiliä kannattaa optimoida jatkossa.

OMC – maksutonta tukea tilin hoitamiseen

OPISKELIJOILLE TAI VAPAAEHTOISILLE

Kehitä digimarkkinointitaitojasi käytännön työkokemuksen avulla.

Luo Ad Grants ‑kampanjoita järjestölle, joka tarvitsee apua hankkeestaan tiedottamiseen. Täältä voit lukea lisää ohjelman vaatimuksista sekä siitä, mitä opiskelijat voivat odottaa ohjelmalta ja mitä heiltä odotetaan.

Oletko jo rekisteröitynyt opiskelijaksi tai vapaaehtoiseksi taikka tuutoriksi? Kirjaudu sisään tästä.

Voit saada käytännön kokemusta Google Adsin avulla

Kehitä arvokkaita analyysi- ja konsultointitaitoja

Auta järjestöjä saamaan paljon aikaan

1. Hae sertifiointia

Sinun täytyy läpäistä seuraavat Google Ads ‑kokeet ennen järjestöasiakkaaseen yhdistämistä: Haku-sertifiointi ja Mittausratkaisu-sertifiointi.

OMC – sertifioinnin saanti

2. Rekisteröi tiimisi

Tuutorisi täytyy ensin rekisteröityä täällä. Kun tuutorin rekisteröinti on todennettu ja hyväksytty, yhden tiiminvetäjän tiimiä kohden täytyy rekisteröityä täällä.

OMC – opiskelijoiden rekisteröinti

3. Löydä sopiva järjestö

Google yhdistää sinut järjestöasiakkaaseen, ja käytät kahdeksan viikkoa asiakkaan Ad Grants ‑tilin parantamiseen. Saat prosessiin apua koulutuksesta ja oppaista.

OMC – opiskelijoiden yhdistäminen järjestöihin

Menestystarinoita

Katso, miten järjestöt ja opiskelijat ovat yhdistäneet voimansa onnistuneissa markkinointikampanjoissa.

Oletko jo rekisteröitynyt?

Alla voit kirjautua tuutorin taikka opiskelijan tai vapaaehtoisen hallintapaneeliin. Huomaa, että saat pääsyn hallintapaneeliin vain, jos olet jo rekisteröitynyt.

Onko sinulla muuta kysyttävää ohjelmasta?

Milloin ohjelma on tarjolla?

Tämä ohjelma on tarjolla ympäri vuoden, eikä rekisteröitymiselle ole määräaikaa.

Onko osallistuminen maksullista?

Ei, Nonprofit Marketing Immersion on täysin maksuton sekä opiskelijoille tai vapaaehtoisille että järjestöille. Jokaisen järjestön Google Ad Grants ‑tilille lisätään etukäteen luontoissuorituksena 329 USD:n päivittäinen hakumainontabudjetti.

Voinko valita ohjelmaan Display- tai videomainoksia?

Koska ohjelman alustana on Ad Grants, voit valita vain tekstipohjaisia hakumainoksia.

Kuinka kauan yhdistämisessä kestää?

Opiskelijat ja vapaaehtoiset: Järjestöön yhdistämisessä kestää tavallisesti 7–10 päivää yhdistämispyynnön lähettämisen jälkeen. Huomaa, että yhdistäminen perustuu järjestöjen saatavuuteen ja harvoissa tapauksissa siinä voi kestää yli 10 päivää kieli- ja aikavyöhykeasetuksista riippuen.

Järjestöt: Yhdistäminen perustuu opiskelijoiden tai vapaaehtoisten saatavuuteen, ja keskimääräinen odotusaika on 1–2 viikkoa.

Minkälaista perehdytystä tarjoatte opiskelijoille tai vapaaehtoisille, joille asiakkaan kanssa työskentely on uutta?

Me tarjoamme kattavan perehdytyspaketin jokaista vaihetta varten. Paketti on osallistujien saatavilla rekisteröinnin jälkeen. Tarjoamme myös useita tukikanavia ohjelmaan osallistujille, esim. Nonprofit Marketing Immersion ‑foorumin ja tukipyyntölomakkeen.

Mitä Nonprofit Marketing Immersion ‑ohjelmaan osallistuvat opiskelijat tai vapaaehtoiset saavat?

Osallistujat, jotka täyttävät kaikki ohjelman vaatimukset, saavat läpäisysertifikaatin. Osallistujat, jotka saavat huipputulokset järjestöasiakkaan täyttämästä loppukyselystä, saavat Top Marketer ‑sertifikaatin.

Kuinka kauan opiskelijat työskentelevät järjestön kanssa yhdistämisen jälkeen?

Yhdistämisen jälkeen koko ohjelma kestää alusta loppuun noin 8–10 viikkoa. Ajanjaksoon sisältyy aloituskokouksen järjestäminen ja pitäminen, aikaa kampanjaa edeltävän raportin luomiseen, kampanjoiden luominen ja toteuttaminen neljän viikon ajan, aikaa kampanjan jälkeisen raportin luomiseen sekä päätöskokouksen pitäminen.

Olen tuutori tai professori. Miten voin rekisteröidä opiskelijoita Nonprofit Marketing Immersion ‑ohjelmaan?

Sinun täytyy ensin rekisteröityä tuutoriksi tai professoriksi tämän linkin kautta. Kun sinut on todennettu ja hyväksytty, tiiminvetäjä voi rekisteröityä tämän linkin kautta. Huomaa, että oletuksena voit toimia tuutorina tai professorina korkeintaan 10 opiskelijaryhmälle. Jos määrä ei riitä, lähetä tukipyyntölomake ja pyydä meitä lisäämään ryhmien määrää hallintapaneelissa.

Tarvitsevatko opiskelijat tai vapaaehtoiset tuutorin tai professorin voidakseen rekisteröityä?

Tällä hetkellä edellytämme, että opiskelijat ja vapaaehtoiset rekisteröityvät tuutorin tai professorin kautta. Tuutori tai professori voi olla kuka tahansa rekisteröity tiedekunnan jäsen, joka haluaa ohjata työtäsi ohjelmassa. Nonprofit Marketing Immersion ‑ohjelman ei täydy olla osa virallista kurssia.

Minulla on kysyttävää ongelmasta tai ohjelmasta, jota ei ole mainittu. Keneltä voin pyytää apua?

Täytä tukipyyntölomake, jos kyseessä on ohjelmaa koskeva yleinen ongelma tai kysely. Postaa kysymys foorumillamme. Tutustu Ad Grants ‑ohjekeskukseen, jos sinulla on tiliin liittyviä teknisiä kysymyksiä.